Tak trochu jiná podpora

V případech, kdy není v silách nebo záměrem managementu mít dostatečný počet zaměstnanců pro zajištění podpory interních uživatelů, lze u nás tyto služby zajistit prostřednictvím tzv. outsourcingu. Pro tyto případy nabízíme službu L2/L3 podpory.

Jak to funguje?

Provedeme analýzu potřeb zákazníka, zaměřenou na tyto oblasti:

  1. Rozsah poskytovaných služeb – zajištění infrastruktury, SW podpory, přístupová práva, požadavky vyplývající z nástupů nebo odchodů zaměstnanců, obnovy vybavení apod.
  2. Potřebnou reakční dobu – jak rychle je nezbytné začít incident nebo požadavek řešit
  • Rozsah pracovní doby (doba pokrytí službami naší podpory, např. 8 hodin od 9-17h v pracovních dnech)
  • Pravidelný reporting – tvorba pravidelných měsíčních nebo čtvrtletních výkazů
  • Školení uživatelů – proškolení na nový produkt nebo službu
  • Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti
  • Máme k dispozici service desk, který umožňuje běžným uživatelům sledovaní stavu jejich požadavků nebo incidentů a zároveň poskytuje definovanému správci náhled na všechny požadavky a incidenty na úrovni celé firmy.
  • Nedílnou součástí služby je také „hot line“ pro vybrané krizové situace, např. okamžitému zahájení nezbytných kroků k obnově provozu atd.

recenze

Jak nás hodnotí klienti

"

Naše společnost nemá interní IT. Využíváme, služeb BitServisu a jejich skvěle organizované podpory. Vše klape!¨

Migrace do světa OFFICE 365 proběhla perfektně a provoz je bezvýpadkový. Oceňuji nadstandardní služby, které nám ušetřili nejen mnoho sil a nervů, ale i peněz.”

Dalibor D.

Société s.r.o.

"

Rozhodli jsme se pro IT podporu formou externí spolupráce se společností BitServis, která nám vyhovuje po všech stránkách. Oceňujeme především spolehlivost poskytovaných služeb

Důležitá je pro nás také okamžitá podpora při nečekaných problémech a v neposlední řadě je to ochota a lidský přístup, který u Iťáků nebývá vždy samozřejmostí.

Zdeňka B.

Neofyt spol. s r.o.

"

Na spolupráci se společností BitServis oceňuji především ochotu a schopnost pomoci nám v každé situaci při správě naší IT infrastruktury a navrhovat taková řešení, která jsou kvalitní, dlouhodobě efektivní a zároveň přiměřeně nákladná vzhledem k našim možnostem a potřebám.

Jsem velmi spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, stejně tak i s kvalitou produktů, které jsme na základě realizovaných projektů společně implementovali. Jednalo se například o základní serverovou a síťovou infrastrukturu, řešení v oblasti virtualizace, bezpečnosti, zálohování a logmanagementu.

Přístup BitServis týmu je vždy aktivní a odborně zdatný, ať už se jedná o zpracování analýz a návrhů řešení, technickou podporu či servisní zásahy. Těší mě každá vydařená implementace obzvláště proto, že běžní uživatelé nezaznamenají výpadek, jako např. při aktuálně realizované kompletní výměně infrastruktury našeho datového centra.

Petr V.

Národní památkový ústav

"

V průběhu implementace a virtualizace desktopů v rámci infrastruktury Městské policie hl. m. Prahy, nám firma BitServis poskytla nezbytnou a vysoce odbornou součinnost a to prostřednictvím jejich značně kvalifikovaných pracovníků.

Firma BitServis dlouhodobě poskytuje naši organizaci v případě potřeby nezbytnou součinnost, týkající se podpory a zajištění bezproblémového chodu virtualizační infrastruktury a souvisejících provozovaných technologií.

Její pracovníci disponují vysoce odbornými znalostmi na úrovni moderních IT technologií. Spolupráce s nimi je zcela určitě přínosem, a to jak pro zajištění spolehlivého chodu složité infrastruktury MP, tak i pro zvýšení kvalifikace pracovníků našeho útvaru IKT, v návaznosti na využívaná technická řešení, která společně spravujeme.

Martin P.

Městská policie hl. m. Prahy

"

S firmou BitServis spolupracujeme již několik let v různých oblastech, zejména v oblasti konzultací na téma bezpečnost či zálohování a dodávek aktivních prvků. A pokud máme nějaký extra požadavek, najde se rozumné řešení, jak problém či požadavek vyřešit.

Osobně se mi na spolupráci líbí lidský přístup, jak v obchodní, tak i technické rovině. A i když to nemusí být zrovna velký byznys, jsou stále stejní.”

Ondřej Č.

Plzeňská teplárenská, a.s.

"

Rád spolupracuji se společností BitServis. Co se domluví, to platí, termíny se daří dodržet. Oceňuji přístup jednotlivých lidí, ale zejména znalosti a zkušenosti v řešené problematice. V poslední době jsme kromě pomoci v datovém centru řešili zejména věci s virtualizací.

Tady musím vyzdvihnout Michala Sokola při řešení nastavení provozu virtuálních desktopů na univerzitě. S jeho pomocí jsme efektivně vyladili jejich fungování a vyřešili problémy, které nám komplikovali život.

Luděk Ch.

ČZÚ

služby

Další služby