Jak to funguje?
Provedeme analýzu potřeb zákazníka, zaměřenou na tyto oblasti:
- Rozsah poskytovaných služeb – zajištění infrastruktury, SW podpory, přístupová práva, požadavky vyplývající z nástupů nebo odchodů zaměstnanců, obnovy vybavení apod.
- Potřebnou reakční dobu – jak rychle je nezbytné začít incident nebo požadavek řešit
- Rozsah pracovní doby (doba pokrytí službami naší podpory, např. 8 hodin od 9-17h v pracovních dnech)
- Pravidelný reporting – tvorba pravidelných měsíčních nebo čtvrtletních výkazů
- Školení uživatelů – proškolení na nový produkt nebo službu
- Proaktivní služby – realizace vhodných opatření pro zvýšení kvality služeb nebo bezpečnosti
- Máme k dispozici service desk, který umožňuje běžným uživatelům sledovaní stavu jejich požadavků nebo incidentů a zároveň poskytuje definovanému správci náhled na všechny požadavky a incidenty na úrovni celé firmy.
- Nedílnou součástí služby je také „hot line“ pro vybrané krizové situace, např. okamžitému zahájení nezbytných kroků k obnově provozu atd.
recenze
Jak nás hodnotí klienti
služby
Další služby
zobrazit
zobrazit
zobrazit